FANDOM

Wyspa Wrangla znajduje się na Oceanie Arktycznym, a dokładnie na północno-wschodnich krańcach Rosji. Jest centrum wszystkich zaklęć ochronnych na świecie.

Historia Edytuj

W 2007 roku z nieznanych powodów czary ochronne nad wyspą zostały przerwane. Clave postanowiło skupić się na ich naprawie, zamiast kontynuować poszukiwania Jace'a i Sebastiana. Bez ich wiedzy Morgenstern otworzył bramę, by przywołać Wielkie Demony i uczynić z nich patronów Kielicha Anioła. W rzeczywistości, po kontakcie z kielichem demony zostałyby unicestwione. Przełamanie czarów pomogło mu w wywołaniu Lilith i wykorzystaniu jej krwi do stworzenia Mrocznych Łowców.[1]

Przygotowując się do wojny, Clave wysłało na wyspę kilku ekspertów w celu naprawienia i umocnienia zaklęć, zwłaszcza tych z Idrisu, gdzie Nocni Łowcy pracowali nad taktyką. Po Mrocznej Wojnie dołączyła do nich Helen Blackthorn, pół-faerie, by studiowała czary ochronne. W rzeczywistości był to rodzaj kary za jej pochodzenie - wielu Nocnych Łowców przestało ufać faerie po ich zdradzie w czasie wojny.[2][3]

Przypisy Edytuj

  1. Miasto zagubionych dusz
  2. Miasto niebiańskiego ognia
  3. Pani Noc

Więcej z Fandomu

Losowa wiki