FANDOM

Valentine Morgenstern był mężem Jocelyn Fairchild i ojcem Jonathana Christophera Morgensterna i Clary Fray. Były parabatai Luciana Garrowaya. Zagorzały wróg podziemnych. Założyciel Kręgu, którego głównym celem było zniszczenie świata podziemnego, a po niepowodzeniu odnowy Nefilim.

Biografia Edytuj

Valentine Morgenstern był mężem Jocelyn Faichild i ojcem Clarissy oraz Jonathana Morgersternów. W wieku 15 lat poznał Luciana Greymarka swojego parabatai i prawą rękę w Kręgu, Jocelyn Faichild, Roberta oraz Maryse Lightwoodów, Hodge'a oraz Wayland'a czyli przyszłych członków jego Kręgu. W wieku 16 lat stracił ojca, który został zamordowany przez wilkołaka. To zdarzenie najprawdopodobniej przyczyniło się do jego późniejszych poglądów. W wieku 19 lat ożenił się z Jocelyn Fairchild. Kiedy dowiedział się o jej ciąży uznał, że chce z dziecka zrobić wojownika jakiego nie mógł już zrobić z siebie, gdyż pewne czary działają tylko na dzieci nawet jeszcze nienarodzone. Podawał więc Jocelyn dawki demonicznej krwi oraz wywary i proszki od niej pochodzące. W czasie kiedy Jocelyn była w ciąży, podczas rutynowego wypadu na podziemnych jego przyjaciela - Luciana Greymarka - ugryzł wilkołak. Kiedy przy najbliższej pełni księżyca okazało się, że Lucian stał się dzieckiem księżyca, zaprowadził go do lasu,dał mu swój sztylet i powiedział, że nie jest w stanie go zabić więc on musi zrobić to sam. Kiedy wrócił do domu oznajmił swojej żonie, że Lucian nie żyje, co nie było do końca prawdą. Po tym zdarzeniu potrzebował nowej prawej ręki więc wybrał Stephena Herondale'a. Nakłonił go, aby rozwiódł się z siostrą Luciana - Amatis, a zastąpił ją Cecylią Montclaire. Valentine chcąc poznać różnice pomiędzy dzieckiem Nefilim wystawione na działanie krwi demonicznej a dzieckiem wystawione na działanie krwi anielskiej, rozpoczął eksperymenty na nienarodzonym dziecku Stephena i Cecylii. Podawał Cecylii - a co za tym idzie również i jej dziecku - dawki krwi Ithuriela w postaci lekarstwa dla jej dziecka.

Po dziewięciu miesiącach ciąży Jocelyn urodziła syna, którego Valentine wprost uwielbiał. Jocelyn jednak czuła, że coś jest z nim nie tak. Była zaniepokojona czarnymi, bezdusznymi oczami Jonathana i jego cichą oraz spokojną postawą, w skutek czego zapadła w depresję przez poczucie winy i obrzydzenie w stosunku do swojego dziecka. Valentine chcąc złagodzić jej ból, szprycował jej jedzenie krwią Ithuriela w nadziei, że ta poprawi kondycję jego żony. Nie wiedział jednak, że Jocelyn jest drugi raz w ciąży.

W tym samym czasie kiedy urodził się Jonathan Christopher, podczas jednego z rutynowych napadów, został zabity Stephen Herondale. Jego żona Cecylia (która była w ósmym miesiącu ciąży) podcięła sobie nadgarstki, nie chcąc żyć bez niego. Valentine'owi wraz z Hodgem udało się dostać na miejsce, zanim razem z nią zmarło jej dziecko. Pocięli martwej kobiecie brzuch i wydostali z niej chłopca, któremu Valentine nadał imię Jonathan. ,gdyż uznał ,ze jego własny syn będzie zbyt agresywny. Niedługo po tym zdarzeniu odbyło się powstanie - jedna z najkrwawszych walk miedzy Nocnymi Łowcami. Valentine nie miał jednak pojęcia, że jego żona uknuła spisek przeciwko niemu. Zaangażowała do tego Luciana, który wtedy dowodził potężnym stadem wilkołaków. Kiedy podczas podpisywania porozumień, Valentine zaatakował Podziemnych razem ze swoim kręgiem , ona wpuściła wilkołaki. Valentine zaślepiony swoimi planami, nigdy nie spodziewałby się, że jego własna żona knuła przeciwko niemu. Czuł się niewiarygodnie zdradzony i rozwścieczony porażką Powstania.

Zdając sobie sprawę z zdrady Jocelyn i wiedząc, że Clave będzie chętne do ukarania go za swoje czyny, Valentine podpalił demonicznym ogniem posiadłość Fairchild i sfabrykował swoją śmierć i jego syna, poprzez założenie jego naszyjnika na szyję jednego z członków Kręgu - Michaela Waylanda i uwięzienie go wraz z jego młodym synkiem w posiadłości. Później po zbadanych szczątkach pożaru, stwierdzono, że Valentine, Jonathan oraz rodzice Jocelyn zginęli w ogniu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki