FANDOM

Tobias Herondale to jeden z najbardziej znanych Nocnych Łowców w rodzinie Herondale. Historia o nim, przekazywana z pokolenia na pokolenie, jest przykładem tego, co Clave uznaje za najgorszy występek: opuszczenia towarzyszy w czasie walki.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Tobias miał starszego brata, Williama. Herondale'owie znani byli jako bohaterowie lub zdrajcy. Słynęli z zuchwałości i porywczego charakteru. Tobias różnił się od reszty rodziny i starał się odnaleźć własne miejsce wśród Nocnych Łowców już jako dziecko. Nie interesował się szczególnie tropieniem demonów i walką. Z powodu rodziców nie odważył się porzucić takiego stylu życia.

Poślubił Evę Blackthorn, która była jego zupełnym przeciwieństwem. Byli w sobie szczerze zakochani.

Zbrodnia Edytuj

W 1828 roku Tobias znalazł się w grupie Nefilim, którzy mieli zająć się grupą czarowników siejących zniszczenie w Bawarii. Udał się tam, chociaż wolał zostać z chorą i ciężarną żoną.

Tobias, najmłodszy i najmniej doświadczony w grupie, uciekł podczas ataku Wielkiego Demona, wezwanego przez czarowników i zostawił Nocnych Łowców, których czekała śmierć. Przyznali oni później, że był przerażony i rozkojarzony myślami o chorej żonie.

W rzeczywistości Tobias trafił w lesie na czarownika, który poznał jego największe lęki i wykorzystał je przeciwko niemu. Dał mu wizję możliwej przyszłości, w której Eva jest torturowana i umiera. Bojąc się o żonę, Tobias nie był w stanie myśleć o niczym innym, po czym załamał się i uciekł.

Tobias nigdy więcej się nie pokazał, ale nawet to nie powstrzymało Clave przed wymierzeniem sprawiedliwości. Postanowili ukarać Evę zamiast jej męża. Catarina Loss postanowiła uratować przynajmniej ich syna. Wychowała dziecko w świecie Przyziemnych. Zapoczątkowała tym samym 'linię zaginionego Herondele'a'.

Osobowość Edytuj

Według Catariny Tobias był łagodny, miły i uroczy, nawet wobec Podziemnych.

Był posłuszny, odpowiedzialny i lojalny. Wykonałby każdą prośbę bez zadawania niepotrzebnych pytań.

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki