FANDOM

The Last Hours to nadchodząca trylogia napisana przez Cassandrę Clare. Jest kontynuacją Diabelskich Maszyn oraz czwartą serią z kronik Nocnych Łowców (drugą według chronologii).

Fabuła Edytuj

Akcja ponownie odbędzie się w Londynie przełomu wieków. Will Herondale jest szefem Instytutu w Londynie, w którym mieszka razem z żoną, Tessą. Tym razem wydarzenia skupią wokół ich dzieci - Jamesa i Lucie - którym towarzyszyć będą ich parabatai, Matthew Fairchild oraz Cordelia Carstairs.

_____________________________________________________________________________________

Akcja toczy się w 1903 roku w Londynie oraz w Paryżu. Seria skupi się na dzieciach Willa i Tessy (James i Lucie), kuzynach Jema (Alastair i Cordelia), dzieciach Henry'ego i Charlotte (Charles i Matthew), dzieciach Tatiany Blackthorn (Jesse i Grace), dzieciach Cecily i Gabriela (Anna, Christopher i Alexander) oraz dzieciach Gideona i Sophie (Thomas, Barbara i Eugenia, choć ich obecność w serii jest nadal niepewna) i wiele innych.

Historia zostanie opowiedziana głównie z punktu widzenia Jamesa i Lucie. Głównymi bohaterami będą dzieci dobrze znanych już postaci z Diabelskich Maszyn. Większość z nich (starszych i dorosłych) z tamtej serii również ma się pojawić.

The Last Hours zajmie się polityką Clave, ich postawą i myśleniem o pewnych kwestiach, takich jak homoseksualizm. Wydarzenia będą się toczyć w Londynie, Paryżu, Kornwalii i Idrisie. Żelazne Siostry prawdopodobnie odegrają ważną rolę w tej trylogii.

Książki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Główna akcja ma toczyć się w latach 1903-1904, chociaż mogą wystąpić przeskoki w czasie wyjaśniające, co wydarzyło się przez 20 lat od momentu zakończenia Mechanicznej Księżniczki (rozdziały mają nosić podtytuły 'Teraz' i 'Kiedyś').
  • James, Cordelia i Lucie będą głównymi bohaterami; Cordelia ma wykazywać się bardziej, niż Lucie.
  • Bohaterowie stanowią dość zamkniętą grupę osób, które dorastały wspólnie i świetnie się znają. Wyjątek stanowią Blackthornowie, żyjący w odosobnieniu.
  • Ponownie pojawi się Klub Pandemonium, podobnie jak Woolsey Scott, Hyacinth i Camille Belcourt. Jessamine Lovelace wystąpi jako duch.
  • Na jednej z okładek ma pojawić się Cordelia.
  • Przeciwnikiem w tej serii nie będzie konkretna osoba lub rzecz, ale potężna siła, z którą do tej pory Nocni Łowcy się nie spotkali.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki