FANDOM

Shadowhunters - amerykański serial fantasy wyprodukowany przez Constantin Film oraz Wonderland Sound and Vision, który jest adaptacją serii książek Dary anioła autorstwa Cassandry Clare. Producentami wykonawczymi są Ed Decter oraz McG. Serial jest emitowany od 12 stycznia 2016 roku przez Freeform.

Fabuła Edytuj

Clary Fray właśnie dostała się do akademii Sztuki na Brooklynie. Wydawałoby się, że jest zwyczajną nastolatką, prowadzącą normalne życie. Jednak wszystko się zmienia w jej osiemnaste urodziny. Dziewczyna niespodziewanie odkrywa, że jest Nocnym Łowcą - hybrydą anioła i człowieka, której zadaniem jest ochrona ludzkości przed demonami. Kiedy w nieznanych okolicznościach jej matka, Jocelyn Fray, zostaje porwana przez grupę o nazwie ,,Krąg" dowodzoną przez jej byłego męża Valentine'a Morgensterna, Clary wraz z nowo poznaną drużyną Nocnych Łowców rusza jej na pomoc. Dziewczyna wkracza w świat z tajemniczym Jacem, Alekiem, Isabelle oraz lojalnym przyjacielem Simonem. Od teraz wkracza w świat czarowników, wampirów oraz wilkołaków. Wszystkie legendy są prawdziwe. Clary rozpoczyna niezwykłą podróż, podczas której dowie się więcej o przeszłości oraz o tym, co przyniesie przyszłość.

Obsada Edytuj

Postacie główne

Drugoplanowe role Edytuj

  • Maxim Roy jako Jocelyn Fray
  • Alan van Sprang jako Valentine Morgenstern
  • Aisha Wainwright jako Maia
  • Will Tudor jako Sebastian
  • Jon Cor jako Hodge Starkweather
  • David Castro jako Raphael Santiago
  • Kaitlyn Leeb jako Camille Belcourt
  • Vanessa Matsui jako Madame Dorothea
  • Nicola Correia Damude jako Maryse Lightwood
  • Paulino Nunes jako Robert Lightwood
  • Jack Fulton jako Max Lightwood
  • Stephanie Bennett jako Lydia Branwell
  • Mimi Kuzyk jako Imogen Herondale
  • Adam J. Harrington jako Michael Wayland
  • Jade Hassoune jako Meliorn