FANDOM

Rodzina Morgenstern - jest starą rodziną Nocnych Łowców. Najbardziej znana postać pod tym nazwiskiem to Valentine. Clarissa nie zdecydowała się używać tego nazwiska.

Mówi się, że rodzina ta pochodzi ze Szwajcarii. Ich przodkowie, w 1878, płynnie mówili po niemiecku.

Członkowie RodzinyEdytuj

HistoriaEdytuj

EtymologiaEdytuj

Morgenstern oznacza "poranna gwiazda". Z Biblii, werset Izajasza 14:12 mówi: "Jakżeś spadł z nieba, Synu Jutrzenki, któryś rano wschodził? Jak upadłeś na ziemię, któryś ranił narody? " - werset bezpośrednio odnosi się do Szatana. Valentine i najprawdopodobniej inni członkowie rodziny, uważali, że jest w tym wielka siła zrodzona z odmowy służby Bogu.

Ich symbolem jest spadająca gwiazda.

KrągEdytuj

Rodzina Morgensternów kojarzona jest z założycielem Kręgu, którym był Valentine Morgenstern. Rodzina mieszkała w Idrisie, zaś syn ich uczęszczał do szkoły w Alicante, gdzie Valentine szybko stał się popularny i zyskał zwolenników, z którymi ostatecznie utworzył Krąg. W tym czasie, ojciec Valentine'a został zabity przez wilkołaka. Incydent ten wpłynął na młodego Morgensterna i zmienił go na gorsze. Valentine stał się przeciwnikiem Podziemnych.

Mężczyzna ostatecznie poślubił Jocelyn Fairchild, z którą miał dwoje dzieci: Jonathana - ich pierworodny syn, na którym Morgenstern eksperymentował z demoniczną krwią, i Clary, której nieświadomie podana została anielska krew. Valentine nie wiedział, że ma córkę.

Jocelyn, a także jego parabatai Lucian Graymark, zwrócili się przeciwko niemu i zniweczyli jego plany zniszczenia Podziemnych. 

Valentine upozorował własną śmierć - zabił Michaela Waylanda i jego syna Jonathana, w pożarze dworu Fairchildów, z rodzicami Jocelyn, doprowadzając od tego, że wszyscy byli w stanie uwierzyć, że on i jego syn zginęli.

Gdy zajął się opieką nad Jace'm , Valentine skrywał się pod imieniem Michaela Waylanda, co doprowadziło do tego, iż Jace był gotów uwierzyć, że jest z rodu Waylandnów. Zamieszanie powstało, gdy Morgenstern powiedział, że Jace jest jego synem - Jonathanem. Prawda była zupełnie inna - Jace okazał się być z Herondale, zaś Jonathan Christopher to dziecko Valentine'a. Obaj chłopcy byli wychowywani oddzielnie. Valentine niezmiennie wciąż pałał tą samą nienawiścią do Podziemnych, ale z upływem lat jego ideały stawały się coraz bardziej ekstremalne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki