FANDOM

Max Lightwood - najmłodszy brat Isabelle i Aleca, syn Maryse i Roberta Lightwood'ów.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Jako najmłodszy z rodzeństwa bardzo przywiązał się do brata i siostry. Bardzo lubił swojego przyszywanego brata, Jace'a.

W czasie, gdy Clary poznała Nocnych Łowców, Max wraz z rodzicami przebywał w Alicante. Po powrocie szybko polubił się z dziewczyną.

Alicante Edytuj

Pobyt w Nowym Jorku nie był długi. Na wieść o powrocie Valentine'a Lightwoodowie musieli wracać do Idrisu.

Wkrótce potem w nocy Max zauważył postać wspinającą się na jedną z Wieży Demona, która utrzymuje czary ochronne w Idrisie. Powiedział o tym dorosłym, ale zignorowali go.

Podczas ataku na Alicante Max i Izzy zostali w rezydencji rodziny Penhallow. Jednak Sebastian odnalazł ich tam i zaatakował. Izzy straciła przytomność, Max zmarł na miejscu. Został zabrany do Sali Porozumień, gdzie rodzice mogli opłakiwać.

Żałoba Edytuj

Śmierć Maxa wstrząsnęła całą rodziną. O ile Alec starał się trzymać w garści, to Isabelle obwiniała się o śmierć brata, ponieważ nie uwierzyła, gdy ostrzegał ich przed intruzami. Pogrążona w smutku, nie wzięła udziału w pogrzebie.

Kilka tygodni po jego śmierci, Maryse zajmowała się Instytutem, podczas gdy Robert nadal przebywał w Idrisie. Strata Maxa pogłębiła kryzys w ich małżeństwie. W dodatku Robert zdecydował się objąć stanowisko Inkwizytora.

Osobowość Edytuj

Max nie lubił, gdy wypominano mu jego młody wiek. Bardzo chciał brać udział w rozmowach dorosłych, lecz był wtedy ignorowany.

Lubił czytać, głównie baśnie i mangi. Denerwował się, gdy ktoś dotykał jego rzeczy.

Wygląd Edytuj

Był małym chłopcem, jak na swój wiek. Wyglądał na siedem lat mając dziewięć. Nosił okulary w dużych oprawkach. Miał brązowe włosy i szare oczy.

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki