FANDOM

Matthew Fairchild — drugi syn Henry'ego i Charlotte Branwell, młodszy brat Charlesa. Jego parabatai jest James Herondale.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Matthew jest w bardzo dobrych stosunkach ze swoim ojcem. Z powodu tendencji Henry'ego do przeprowadzania niebezpiecznych eksperymentów, chłopiec postanowił się nim opiekować.

Akademia Edytuj

Fairchild niechętnie uczęszczał do Akademii Nocnych Łowców w 1899, gdzie stał się bardzo popularny. Korzystał z każdej okazji, by zostać wylanym, chcąc wrócić do domu i opiekować się ekscentrycznym ojcem. Będąc w Akademii przyjaźnił się z Christopherem i Thomasem Lightwoodami. Stosunki między nim a Jamesem były skomplikowane. Ostatecznie porozmawiali o ich sytuacji i uświadomili sobie, że byli bez powodu dla siebie niegrzeczni. Od tamtego momentu się przyjaźnią, mimo "daru" Jamesa.

Po wymyśleniu wybuchu z Christopherem, które zapewniło im wydalenie z Akademii, Matthew udał się z Willem i Jamesem do Instytutu Londyńskiego, po uprzednim postanowieniu, że chce zostać parabatai Herondale'a.

Osobowość Edytuj

Matthew jest bardzo wrażliwy, często określany jako zachwycający, miły, zabawny i towarzyski. Mimo wszystko jest raczej leniwy, ekstrawagancki oraz skory do zabaw. Często słucha się swojego parabatai, który utrzymuje go z dala od kłopotów. Jest fanem Oscara Wilde'a.

Występowanie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Lubi posługiwać się rapierami.
  • Nie lubi zdrobnień swojego imienia.
  • Początkowo jego postać miała mieć na imię Colin.

Referencje Edytuj

Ta strona używa treści z artykułu w the brytyjskiej Nocni Łowcy wiki. Listę autorów można zobaczyć w artykuł historii.