FANDOM

Malcolm Fade - jeden z najpotężniejszych czarowników, Wysoki Czarownik Los Angeles.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Urodzony w Anglii, zaprzyjaźnił się z Magnusem Bane'm i Catariną Loss. Zakochał się w znanej od dziecka Nocnej Łowczyni - Annabel Blackthorn. Surowe Prawo zakazywało związków Nefilim z Podziemnymi, więc para planowała ucieczkę. Niestety rodzina Annabel poznała ich zamiary i zamknęła ją w wieży. Przez długi czas Malcolm wierzył, że ukochana została zesłana do Adamantowej Cytadeli, gdzie została jedną z Żelaznych Sióstr.

Prawdę poznał dużo później od jednego z faerie: rodzina ze wstydu pochowała ją żywcem w grobowcu. Załamany Malcolm zaczął szukać sposobu na przywrócenie Annabel do życia. Dowiedział się także, że poemat Annabel Lee opowiada ich historię. Od tej pory pałał nienawiścią do przyjaciół czarowników - Magnusa, Catariny oraz Tessy, którzy mieli zataić przed nim prawdę.

Zdesperowany Malcolm udał się do Króla Ciemnego Dworu po poradę w zamian za przysługę. Król dał mu fragment zaklęcia, które miało przywrócić mu Annabel. Wers był wskazówką do szukania właściwego zaklęcia w Czarnej Księdze Umarłych. W tym samym czasie czarownik poznał Iarlatha, prawą rękę Króla, z którym zawarł później pewną umowę.

Mroczna Wojna Edytuj

Poszukiwanie Księgi zajęło Malcolmowi prawie sto lat. W 2007 roku przeprowadził się do Los Angeles, gdzie miała się znajdować. Wtedy też został tamtejszym Wysokim Czarownikiem i zaczął przygotowania do odprawienia zaklęcia.

Po ataku Sebastiana Morgensterna na Instytut nadarzyła się okazja do wykradzenia Księgi. Odczytał, że zaklęcie wymagało poświęcenia Nocnego Łowcy. Wtedy w Instytucie pojawili się John i Cordelia Carstairs, których Malcolm zabił, by sprawdzić zaklęcie. Rytuał się nie powiódł, więc ciała małżeństwa wyrzucił do oceanu wiedząc, że Clave uzna ich za ofiary Sebastiana.

Malcolm był jednym z pierwszych, którzy dowiedzieli się o porwaniu przedstawicieli Podziemnych. Udał się do Nowego Jorku, by poinformować Catarinę i spotkać się ze stadem, by obmyślić plan działania.

Strażnik Edytuj

Malcolm spędził kolejne lata na studiowaniu zaklęcia. Przeniósł także ciało Annabel z Kornwalii do węzła geomantycznego. Dowiedział się, że niezbędne będą Dłonie Chwały - dłonie morderców. Powołał grupę Wyznawców, którzy mieli dla niego zabijać. By zrealizować swój plan musiał nakierować Nocnych Łowców na inne ślady. Iarlath zwrócił Blackthornom Marka w zamian za pomoc w rozwiązaniu zagadkowych morderstw faerie (co było wbrew Zimnemu Pokojowi).

Mając coraz mniej czasu, Malcolm postanowił porwać najmłodszego brata Juliana, Tavvy'ego i użyć jego krwi do odprawienia rytuału. Ostatecznie Blackthornowie przerwali mu w ostatniej chwili, a Emma przebiła go mieczem. Został wyssany razem z wodą przez jedno z wejść. Jego krew wymieszana z wodą dotarła do całunu okrywającego Annabel i dopełniła zaklęcia.

Wygląd Edytuj

Był wysokim mężczyzną. Miał białe włosy i fioletowe oczy. Z wyglądu przypominał 27-letniego mężczyznę.

Występowanie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki