FANDOM

Lucie Herondale - jedna z głównych bohaterów trylogii The Last Hours. Jest drugim i najmłodszym dzieckiem Willa i Tessy, ma brata Jamesa.

Biografia Edytuj

Od małego rozwijała zainteresowanie pisarstwem. Z okazji ósmych urodzin brat podarował jej gruby notes, który był dla niej wyjątkowy cenny. Trzymała go zawsze przy łóżku i zapisywała w nim ulubione fragmenty z własnych prac.

W 1899 roku wyjechała z matką do Francji. Tam poznała Cordelię Carstairs i bardzo szybko się zaprzyjaźniły. Po powrocie do swoich domów pisały do siebie listy co tydzień. Wkrótce potem Lucie zaczęła pisać powieść pt.: Piękna Cordelia.

Osobowość Edytuj

Jej matka, Tessa, powiedziała kiedyś Magnusowi, że w porównaniu z Jamesem, Lucie jest bardziej porywcza. Jest również rozsądna, ale i nieco marzycielska.

Wygląd Edytuj

Lucie, tak jak Tessa, ma brązowe włosy i niebieskie oczy, jaśniejsze od ojca.

Umiejętności Edytuj

Jako Nocna Łowczyni, Lucie posiada fizyczne i osobowościowe predyspozycje, które zawdzięcza krwi Razjela i Znakom z Szarej Księgi. Dzięki anielskiej krwi może używać run, które pomagają w czasie walki i nadają wyjątkowych zdolności.

Podobnie jak brat odziedziczyła po matce krew demona, która nada jej wyjątkowych zdolności. Jednak w 1903 roku pozostają one nadal ukryte,

Związki Edytuj

Występowanie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Lucie potrafi widzieć zmarłych.
  • Podobnie jak jej brat i kuzyn potrafi mówić po walijsku.
  • Jej imię wywodzi się od bohaterki "Opowieści o dwóch miastach", Lucie Manette.
  • Ulubiona książka dziewczyny to "Wielkie nadzieje" Dickensa.
  • Bardzo interesują ją tajemnice Jessego Blackthorna, które chce poznać.
  • Will chciał, by poślubiła Alastaira Carstairsa.

Referencje Edytuj

Ta strona używa treści z artykułu w the brytyjskiej Nocni Łowcy wiki. Listę autorów można zobaczyć w artykuł historii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki