FANDOM

Livia Blackthorn - jest Nocną Łowczynią. Mieszka w Instytucie wraz z rodzeństwem oraz Emmą pod opieką wujka Arthura.

Biografia Edytuj

Historia Edytuj

Urodziła się w 1997 roku. Jest starsza o kilka minut od swojego brata bliźniaka, Ty'a.

Razem z Ty'em, Helen i Julianem odwiedziła Instytut w Nowym Jorku.

Mroczna Wojna Edytuj

W grudniu 2007 przebywała w Instytucie podczas ataku Sebastiana Morgensterna i jego armii Mrocznych. Razem z rodzeństwem (oprócz Marka i Helen) przedostała się przez Portal do Idrysu.

Znalazła się wśród osób przesłuchiwanych przy użyciu Miecza Anioła. Na miejscu dowiedziała się, że jej ojciec, Andrew, został przemieniony Piekielnym Kielichem w jednego z Mrocznych, a Mark dołączył do Dzikiego Polowania.

Ostatni raz zobaczyła ojca w Sali Anioła, gdzie miały schować się wszystkie dzieci. Julian zorientował się w jego zamiarach i zabił go, zanim ten zdążył skrzywdzić któreś z jego rodzeństwa.

Dzieci wróciły razem z wujem Arthurem do Instytutu, którym miał od tej pory kierować.

Osobowość Edytuj

Livvy jest bardzo opiekuńcza i spokojna. Ma dobre relacje ze swoją rodziną, szczególnie z bratem bliźniakiem Tiberiusem. Tak jak Ty, jest osobliwa, choć w zupełnie inny sposób.

Jest uzdolniona w naukach matematycznych. Razem z Ty'em interesują się informatyką.

Po doświadczeniach z Mrocznej Wojny jest przekonana o potrzebie opiekowania się rodziną.

Wygląd Edytuj

Ma brązowe włosy i niebiesko-zielone oczy, co jest charakterystyczne dla Blackthornów.

Umiejętności Edytuj

  • Fizjologia Nefilim: Będąc Nocnym Łowcą Livvy posiada fizyczne i osobowościowe predyspozycje, które zawdzięcza krwi Razjela i Znakom z Szarej Księgi. Dzięki anielskiej krwi może używać run, które pomagają w czasie walki i nadają wyjątkowych zdolności, takich jak wyjątkowa siła, szybkość, zwinność, wytrzymałość i koordynacja.
  • Szermierka: Livia jest bardzo dobrze wyszkolona w tej dziedzinie.

Występowanie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Livvy i Ty wymyślili własny język, który jedynie oni rozumieją.
  • Chciała zostać parabatai Ty, lecz on się na to nie zgodził.
  • Jej ulubioną bronią jest szabla.
  • Livia ma imię po rzymskiej cesarzowej.[1]

Przypisy Edytuj

  1. Imiona Blackthornów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki