FANDOM

Kroniki-bane-a-b-iext34519658

Polska okładka

Kroniki Bane'a to zbiór jedenastu opowiadań o przygodach Wysokiego Czarownika Brooklynu, Magnusa Bane'a. Początkowo wydawany w formie e-booka (w języku angielskim). W Polsce książka ukazała się 15 stycznia 2015 roku.

Opis Edytuj

Nie jest łatwo być Magnusem. Często wzywa się go, by rozwiązywał problemy innych. Ma długie życie, kochał wielu i ma sposoby, by znaleźć się we właściwym miejscu i właściwym - lub nie - czasie. Widział wiele: francuską rewolucję, prohibicję, walkę Valentine'a z Instytutem Nowojorskim. Ale pomaganie w ucieczce Marii Antoninie jest niczym w porównaniu z pierwszą randką z Alekiem Lightwoodem.

Przygody Magnusa się nie kończą, a te opowiadania rzucają odrobinę światła na jego zagadkowy charakter. Co się stanie, gdy nieśmiertelny czarownik się wścieknie? Czy wszyscy Herondale'owie są tak kłopotliwi jak Will? I dlaczego Magnus ma zakaz powrotu do Peru?

Magnus nigdy nie opowie wszystkich swoich historii. Nikt by mu nie uwierzył. Tych jedenaście historii pozwoli uzupełnić kilka luk w jego historii.

Opowiadania Edytuj

  1. Co naprawdę wydarzyło się w Peru
  2. Uciekająca królowa
  3. Wampiry, ciasteczka i Edmund Herondale
  4. Mroczne dziedzictwo
  5. Wzlot Hotelu Dumort
  6. Ocalić Raphaela Santiago
  7. Upadek Hotelu Dumort
  8. Co kupić Nocnemu Łowcy, który ma wszystko (i z którym oficjalnie się nie spotykasz)
  9. Ostatnia walka Instytutu Nowojorskiego
  10. Kurs prawdziwej miłości (i pierwszych randek)
  11. Poczta głosowa Magnusa Bane'a

Ciekawostki:Edytuj

  • W Mieście Niebiańskiego Ognia Alec otrzymał od Magnusa notes z zapisem wydarzeń, które miały wpływ na życie czarownika. Kroniki Bane'a zawierają większość z nich.
  • Wzlot Hotelu Dumont i Upadek Hotelu Dumont początkowo napisane były jako jedno opowiadanie.
  • Z książki dowiadujemy się, że Magnus ma kubek z napisem ,,Lepszy niż Gandalf".
  • W książce Magnus wspomina, iż jego przyjaciółka Catarina Loss miała kiedyś narzeczonego, jednak nie znalazła czasu na poślubienie go, a jej narzeczony wkrótce zmarł ze starości.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki