FANDOM

Krąg - Był kierowaną przez Valentine’a grupą Nocnych Łowców, którzy postanowili wybić mieszkańców Podziemia i przywrócić świat do poprzedniego „czystego” stanu. 

Historia KręguEdytuj

W rozdziale 21. "Darów Anioła: Miasta Kości" jest przedstawiona historia Kręgu, a poniekąd również samego Valentine'a, którą opowiada Luke. 

"Valentine miał obsesję na punkcie idei, że w każdym pokoleniu jest coraz mniej Nocnych Łowców, że jesteśmy wymierającym gatunkiem. Twierdził, że gdyby tylko Clave mogło swobodniej używać Kielicha Razjela, powiększyłyby się nasze szeregi. Nauczyciele uważali to podejście za świętokradztwo. Nikt nie może wybierać, czy zostanie Nocnym Łowcą, czy nie. Valentine pytał nonszalancko, dlaczego wszystkich ludzi nie uczynić Nocnymi Łowcami? Dlaczego nie obdarować ich zdolnością widzenia Świata Cieni? Dlaczego samolubnie zachowywać moc dla siebie? 

Kiedy nauczyciele odpowiadali, że większość ludzi nie przeżyłaby transformacji, Valentine zarzucał im, że kłamią, bo próbują zatrzymać moc Nefilim dla nielicznej elity. Tak wtedy mówił-Teraz myślę, że pewnie uważał ofiary za dopuszczalny skutek uboczny. W każdym razie, przekonał naszą małą grupkę, że ma racje - Utworzyliśmy Krąg, a naszym celem było ratowanie rasy Nocnych Łowców, przed wymarciem. (...)

Po ukończeniu szkoły pobrali się i wyjechali do jego rodzinnej posiadłości. Ja też wróciłem do domu, ale Krąg nadal istniał. Powstał jako coś w rodzaju szkolnej przygody, ale rozrósł się i umocnił, a Valentine wraz z nim. Jego ideały również się zmieniły. Krąg nadal głośno domagał się Kielicha Anioła, ale od śmierci ojca Valentine stał się jawnym zwolennikiem wojny przeciwko wszystkim Podziemnym, nie tylko tym, którzy naruszyli Porozumienia. „Ten świat jest dla ludzi", argumentował, "a nie dla półdemonów. Demonom nigdy nie można w pełni zaufać". (...) Słyszałem, że [Valentine] zażarcie spierał się z Clave w kwestii Przymierza, ale bez rezultatu. Tak więc Krąg w wielkim sekrecie ułożył nowy plan. Sprzymierzyli się z demonami, największymi wrogami Nocnych Łowców, żeby przemycić broń do Wielkiej Sali Anioła, gdzie miały zostać podpisane Porozumienia. Przy pomocy pewnego demona Valentine ukradł Kielich Anioła, a na jego miejscu zostawił kopię. Minęły miesiące, zanim Clave się zorientowało, że Kielich zniknął, ale wtedy było już za późno."

Znani członkowie KręguEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki