FANDOM

John Carstairs był ojcem Emmy i mężem Cordelii.

Biografia Edytuj

Historia Edytuj

W listopadzie 2007, gdy Clave chciało przerwać poszukiwania Jace'a Herondale'a,[1] John - pamiętając o rodzinnej historii - sprzeciwił się i głosował za ich kontynuowaniem. [2]

Śmierć Edytuj

W grudniu 2007, John i Cordelia mieli zbadać demoniczną aktywność w pobliżu jaskiń w Leo Carillo. Najpierw odwieźli Emmę do Instytutu. Pod ich nieobecność Sebastian Morgenstern wraz z Mrocznymi zaatakował, a Emma wraz z rodzeństwem Blackthornów uciekła do Alicante.

Gdy Instytut był już pusty, Malcolm Fade wykorzystał okazję i wykradł z biblioteki Czarną Księgę Umarłych. John i Cordelia wrócili zanim zdążył uciec. Czarownik postanowił sprawdzić, czy mroczne zaklęcie z księgi - której potrzebował, by przywrócić do życia swoją ukochaną, Annabel - zadziała. Rytuał się nie powiódł, więc postanowił pozbyć się ciał.

Ciała Johna i jego żony zostały znalezione na plaży w Marina del Rey, pozbawione ubrań, sine i pokryte nieznanymi symbolami. Gdy członkowie Clave chcieli je przetransportować, rozpadły się w pył. Odprawiono wszystkie rytuały pogrzebowe i spalono je na plaży, jak sobie zawsze życzyli. Skupione na wojnie, Clave uznało ich za jedne z ofiar Sebastiana. To skłoniło Emmę do poszukiwania prawdy na temat śmierci swoich rodziców. [2]

Kolejne pięć lat Emma spędziła na prowadzeniu własnego śledztwa. Po tym, jak Malcolm zaczął mordować faerie i Przyziemnych w taki sam sposób, w jaki zginęli jej rodzice, Emma mogła wreszcie wymierzyć sprawiedliwość zabijając Fade'a.[3]

Występowanie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • John, podobnie jak jego przodek Jem, jest skrzypkiem.
  • Lubił tańczyć, szczególnie fokstrota. Był również wielbicielem jazzu.

Galeria Edytuj

Tumblr mndy0cw3Oy1r3oy4vo1 500

Przypisy Edytuj

  1. Miasto zagubionych dusz
  2. 2,0 2,1 Miasto niebiańskiego ognia
  3. Pani Noc

Więcej z Fandomu

Losowa wiki