FANDOM

Jocelyn Morgenstern (z domu Fairchild), również znana jako Jocelyn Fray jest matką Clary Fray i żoną Luke'a Graymarka.

Jocelyn była początkowo aktywnym Nocnym Łowcą i członkiem kręgu wraz z mężem, ale po odkryciu haniebnych i okrutnych aktów Valentine'a, porzuciła go i stała się kluczowym dowodzącym przeciwko powstaniu. Po udanej akcji uciekła, zabierając córkę, aby wieść bezpieczne życie przyziemnych w Nowym Jorku.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Jocelyn Fairchild jest córką Adele Nightshade-Fairchild i Granville'a Fairchild II. Dorastała w dworku Fairchildów w Idrisie, gdzie nawiązała bliską przyjaźń z Lucianem Graymarkiem, oraz jego siostrą, Amatis.

Kiedy byli w odpowiednim wieku, ona i Lucian poszli do Alicante do szkoły i ukończyli trening. W tym czasie Jocelyn zaprzyjaźniła się z Madeleine Bellefleur. Jocelyn była urodzonym Nocnym Łowcą, podczas gdy Luke zmagał się z dużymi trudnościami w szkoleniu, aż rozpoczął treningi z Valentinem Morgensternem, popularnym uczniem, który był starszy od nich o rok.

Krąg i Małżeństwo Edytuj

Jeszcze w szkole grupa uczniów wraz z Jocelyn utworzyła Krąg, którym kierował Valentine. Na początku Jocelyn trzymała się z boku grupy. To się zmieniło gdy zmarł ojciec Valentina. Cierpienie młodego Morgensterna wzbudziło w jej współczucie. Zakochali się w sobie. Po ukończeniu szkoły pobrali się i wyjechali do rodzinnej posiadłości Valentina. Krąg nadal istniał, ale się zmienił. Nadal domagał się Kielicha Anioła, ale od śmierci ojca Valentine'a stał się zwolennikiem wojny przeciwko wszystkim Podziemnym. Jocelyn nie podobał się nowy wizerunek Kręgu, ale nadal do niego należała ze względu na męża. Prosiła także Luka, żeby nie odchodził, bo miała nadzieje że uda się wprowadzić umiarkowanie do Kręgu. Jako grupa polowali na Podziemnych, którzy popełnili chociażby najmniejsze przestępstwo. Później Jocelyn zaszła w ciążę. Skarżyła się Luke'owi, że zaczęła bać się swojego męża. Luke rozmawiał o tym z Valentine'm, ale on stwierdził że to tylko jej urojenia spowodowane pierwszą ciążą. Potem zaprosił Luke'a na polowanie na wilkołaki. To polowanie skończyło się dla Luke'a tragicznie - wilkołak go ugryzł i zaraził likantropią. Valentine kazał mu odebrać sobie życie i powiedział Kręgowi o tym, że Luke tak zrobił. Ale Jocelyn mu nie wierzyła. Znalazła Luke'a i opowiedziała mu o planach jej męża w sprawie porozumień. Ona i Luke ostrzegli Podziemnych o rzezi którą planuje Krąg. Kiedy miało zostać podpisane porozumienie i Krąg zaatakował Jocelyn wpuściła wszystkich Podziemnych do Sali Anioła. Podczas gdy toczyła się walka Valentine wściekły, że jego żona i Luke zniweczyli jego plany podpalił rezydencje Fairchildów demonicznym ogniem. Razem z rezydencją spłonęli rodzice Jocelyn i dziecko. Przez cały czas była przekonana, że dziecko to było jej synem. Po tym wydarzeniu uciekła z Idrisu zabierając ze sobą Kielich Anioła.

Późniejsze życie Edytuj

Po ucieczce z Idrisu Jocelyn i Luke zatrzymali się na jakiś czas w Paryżu. Nie mieli pieniędzy, a Jocelyn nie chciała pójść do Instytutu mówiąc "Skończyłam z Nocnymi Łowcami". Była uparta, a jej powodem determinacji było to, że spodziewała się drugiego dziecka. Postanowiła rozpocząć nowe życie i nie chciała żeby chociaż szept o Clave lub o Przymierzu je zniszczył. Sprzedała amulet, który zabrała ze szczątków rezydencji i kupiła bilet na samolot. Nie chciała mówić Luke'owi dokąd się wybiera. Powiedziała tylko "Im dalej od Idrysu tym lepiej". Odcięcie się od przeszłości oznaczało także odcięcie się od przyjaciela. Zanim wsiadła do samolotu ostrzegła Luke'a, że Valentine nie zginął. Jocelyn zamieszkała na stałe w Nowym Jorku, gdzie urodziła i wychowała córeczkę, którą nazwała Clarissa. Wymyśliła historię, o tym że jej ojciec był żołnierzem i zginął na misji. Jej życie zdawało się być dokładnie takie jakie chciała. Odcięła się przeszłości. Ale kilka lat po tym jak wyjechała w jej drzwiach stanął Luke. Od tamtego czasu razem z Luke'iem żyła jako Przyziemna.

Osobowość Edytuj

Jocelyn jest artystką, ale mimo to nie jest typową marzycielką. Jest silna i zdeterminowana. Z wszystkich sił próbuje ochronić córkę przed swoją przeszłością i przed Światem Cieni. Nie boi się poświęcić siebie, byle tylko Valentine nie dostał tego, czego chce. Kocha swoją córkę, ale nie zawsze się rozumieją.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki