FANDOM

Jessamine Lovelace - była Nocną Łowczynią. Ostatecznie zdradziła wszystkich przed śmiercią. Powróciła jako duch i strażnik Instytutu.

Wygląd Edytuj

Była niską,piękną dziewczyną o długich blond włosach oraz brązowych oczach. Nosiła piękne sukienki, które były dość drogie. Po miesiącach w Cichym Mieście schudła i stała się chorowita.

Biografia Edytuj

Jessamine dorastała w Londynie na Curzon Street, wraz ze swoimi rodzicami, byłymi Nocnymi Łowcami. Wychowana została w pogardzie dla Nefilim i ich niebezpiecznego życia. Rodzice dziewczyny zginęli w pożarze, gdy Jessamine miała czternaście lat. Żaden z członków Clave nie zgodził się na jej przyjęcie, tak samo krewni, którzy nie akceptowali tego, że została wychowana wśród byłych Nocnych Łowców, przez co została wysłana do Instytutu w Londynie.

Tam mieszkała z głową instytutu, Charlotte Branwell i jej mężem, Henrym Branwellem oraz osobami takimi jak Jem Carstairs i Will Herondale. Życie w Instytucie było jednak trudne, lecz tylko i wyłącznie z jej własnej winy. Ciągle kłóciła się z Willem, zaś z jego parabatai, Jemem, pozostawała w obojętnych stosunkach. Ich pokojówkę Sophie traktowała jak własną służącą, przez co się nienawidziły.

Charlotte spędziła wiele czasu namawiając Jessamine na szkolenie Nocnego Łowcy, lecz ta odmawiała. Tęskniła za swoją prawdziwą rodziną i nawet zachowała miniaturowy model ich kamienicy wraz z lalkami symbolizującymi poszczególnych jej członków, który ojciec dziewczyny zrobił, gdy miała sześć lat. Wyczekiwała dnia, kiedy skończy osiemnaście lat i będzie mogła już opuścić Clave. Czekała również na odziedziczenie całkowitego majątku po rodzinie, przez co nosiła jednorazowo sukienki.

Osobowość Edytuj

Relacje Edytuj

Tessa Gray Edytuj

Na początku nie przepadała za Tessą.Potem jednak nazywała ją swoją przyjaciółką i z nią przebywała.

Nate Gray Edytuj

Zakochała się w nim bez wzajemności. Była przekonana, iż on też ją kocha. Kiedy znaleźli go i przewodzili Nate'a do Instytutu, opiekowała się nim.

W książce "Mechaniczny Książę" okazuje się, że wyszła za mąż Nate i szpiegowała dla niego, aby mógł przekazać informacje Mortmaina. Póżniej zdała sobie sprawę, że Nate nigdy jej nie kochał i była z tego powodu zrozpaczona.

Charlotte Branwell Edytuj

Pomimo wszystkiego Charlotte zawsze pozostawała dla niej kimś ważnym i z pewnością bardzo ją kochała choć tego nie okazywała.

Henry Branwell Edytuj

Will Herondale Edytuj

Oboje mieli bardzo antagonistyczne stosunki. W pewnym momencie, Jessamine stwierdziła, że spośród wszystkich osób z Instytutu,Will był jej ulubionym.

Po powrocie do Instytutu, jako ducha pierwszy raz zobaczył ją Will.

Jessamine ghost

Jem Carstairs Edytuj

Ich relacje nie są ani dobre ani złe.Uważała go za łagodnego,dobrodusznego człowieka.

Sophie Collins Edytuj

Wzajemnie sobą gardziły, wręcz nienawidziły się. Jessamine była okrutna wobec niej.

Występowanie Edytuj

  • Mechaniczny Anioł (pierwsze pojawienie)
  • Mechaniczny Książę
  • Mechaniczna Księżniczka
  • Miasto Niebiańskiego Ognia (wspominana) (pojawiła się w komiksie)
  • Welcome to Shadowhunter Academy (wspominana)
  • Whitechapel Fiend (flashback)
  • Ostatnie godziny (pojawienie się)

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki