FANDOM

CV Codex TID.jpg

Instytut Londyński był głównym miejscem akcji w serii Diabelskie maszyny.

Historia Edytuj

W 1878 roku Instytut był prowadzony przez Charlotte Branwell, której pomagał mąż - Henry. Jej następcą na tym stanowisku został Will Herondale. Od tamtej pory Instytut pozostawał w rękach rodziny Herondale.[1]

W 2007 armia Mrocznych zaatakowała Instytut. Mieszkańców obroniła siła, o której istnieniu wiedzieli nieliczni, a był to duch Jessamine Lovelace.[2]

W 2010 roku, jeden z uczniów Akademii - George Lovelace - miał przenieść się do Londynu po ceremonii Wstąpienia. Mimo że jej nie przeżył, szef Instytutu postanowił dotrzymać danego słowa i pozwolił pochować go w tamtejszym ogrodzie.[3]

Opis Edytuj

Instytut znajduje się przy Fleet Street w Londynie. Wzniesiono go na ruinach kościoła, który spłonął w czasie wielkiego pożaru Londynu w 1666 roku.[4] Dzięki nałożonym czarom wygląda z zewnątrz na opuszczoną działkę.

Wystrój budynku jest imponujący. Wysokie sufity pną się w górę, aż znikają w ciemności. Wiszące na ścianach gobeliny przedstawiają gwiazdy, runy i miecze. Dla odwiedzających go pierwszy raz może przypominać labirynt.

Podobnie jak w pozostałych Instytutach, wizerunek Razjela umieszczono w kilku miejscach. W Sanktuarium znajduje się fontanna z jego podobizną. W bibliotece można znaleźć imponujący zbiór książek, zarówno o tematyce religijnej, jak i klasycznej.

Pokoje są duże i delikatnie oświetlone. Znajduje się w nich ogromne łóżko, kominek i wysokie okna. Jasna i przestronna jadalnia oświetlana jest gazowym światłem. Duże lustro biegnie przez całą długość pokoju.

W gabinecie mogą odbywać się spotkania Enklawy. W piwnicy znajdowało się laboratorium Henry'ego, a na strychu - sala treningowa.

Mieszkańcy Edytuj

XIX wiek Edytuj

XIX/XX wiek Edytuj

Pracownicy:

Byli mieszkańcy:

XX wiek Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. Mechaniczna Księżniczka
  2. Miasto niebiańskiego ognia
  3. Aniołowie po dwakroć zstępujący
  4. 4,0 4,1 Mechaniczny Anioł

Więcej z Fandomu

Losowa wiki