FANDOM

Imogen Herondale (z domu Whitelaw) Inkwizytorka Clave w tomie drugim.

Wygląd Edytuj

Srogi wygląd. Ma blond włosy.

Historia Edytuj

Pojawia się w Mieście Popiołów, kiedy Clave dowiaduje się o tym, że Valentine ma kielich, a Jace okazał się być jego synem. Jace chcąc udowodnić, że nie jest szpiegiem Valentine'a godzi się na próbę Miecza. W trakcie spotkania z Inkwizytorką sprzecza się z nią i ta wtrąca go do więzienia do Miasta Kości. Kiedy okazuje się, że Cisi Bracia nie żyją, a Miecz Anioła został skradziony Imogen uważa, że Jace ma w tym swój udział. Nie potrafi uwierzyć jemu, ani jego przyjaciołom, że chłopak może być dobry. Szczerze go nienawidzi, czego powodem był jego rzekomy ojciec Valentine. Imogen winiła Jace'a za śmierć swojego syna. Mimo braku miecza wciąż chce go przesłuchać i osądzić.

Zostaje zabita w tomie drugim, podczas bitwy na statku. Trakcie tej bitwy między nią a Jace'm dochodzi do spięcia. Mimo wszystko postanowiła mu pomóc, ponieważ rozpoznała znamię, w kształcie gwiazdy Dawida na jego ramieniu. Owe znamię mieli wszyscy z rodziny Herondale'ów. Wówczas okazuje się, że kobieta jest babcią Jace'a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki