FANDOM

Iarlath należy do faerie na Ciemnym Dworze.

Biografia Edytuj

Historia Edytuj

Pomimo niskiego statusu szybko zdobył zaufanie Króla Ciemnego Dworu i stał się jego prawą ręką. W XIX wieku poznał Malcolma Fade'a, kiedy Król stał się jego dłużnikiem.

Mroczna Wojna Edytuj

W czasie walk Iarlath był wśród faerie sprzymierzających się z Sebastianem Morgensternem.

Po ataku na Instytut w Los Angeles dołączył do Malcolma. Pomógł mu w zamian za śmierć swoich wrogów na Jasnym Dworze, którzy mieli paść ofiarą Wyznawców Strażnika.

Zimny Pokój Edytuj

Faerie zaczęły prowadzić śledztwo w sprawie tajemniczych morderstw. Dla zachowania pozorów, Iarlath zaangażował się w nie. Dzięki układowi z Malcolmem był pewien, że żaden trop nie doprowadzi do niego.

Ciemny Dwór pracował nad rozwiązaniem zagadki - próbowano przetłumaczyć symbole wypisane na ciałach ofiar. Odkryli, że pochodzą ze starego języka Faerie, z czasów, gdy ich rodzaj bardziej podkreślał swoje demoniczne pochodzenie. Uczonym udało się przetłumaczyć jedynie pierwszy wers. Król zakazał dalszych prac w obawie przed siłą, którą mogli obudzić.

Faerie, unikani przez innych Podziemnych z powodu Zimnego Pokoju, postanowili poprosić o pomoc Nefilim. Również to było częścią planu Malcolma i Iarlatha. Zaczęto wysyłać listy do Arthura Blackthorna z prośbą o pomoc w śledztwie. Zaoferowano oddanie Marka Blackthorna przebywającego od Mrocznej Wojny w Dzikim Polowaniu. Arthur, będący o krok od utraty zmysłów, nie wziął listów na poważnie i je zignorował.

Ostatecznie jednak, Iarlath wraz z Markiem i Kieranem przybył do Instytutu, by osobiście prosić o pomoc. Nocni Łowcy mieliby przetłumaczyć resztę napisów, odnaleźć mordercę i przekazać Królowi. Julian zgodził się na postawione warunki, by odzyskać brata i pomóc Emmie Carstairs, której rodzice zostali zamordowani w podobny sposób.

Kiedy Iarlath stanowczo sprzeciwił się powrotowi Marka do Faerie, Kieran zaczął być podejrzliwy. W rezultacie odkrył jego udział w morderstwach i planie Malcolma.

Wygląd Edytuj

Iarlath ma ciemno-zielone włosy i żółte oczy.

Umiejętności Edytuj

  • Jak każdy faerie jest niezwykle szybki.
  • Jest biegły w magii; potrafi przekonać Przyziemnych do oddawania kosztowności.
  • Potrafi wydobywać z pamięci swoje wspomnienia i pokazywać je innym.

Występowanie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki