FANDOM

Helen Blackthorn pochodzi z rodu Blackthornów. Jej rodzice to Andrew Blackthorn i lady Nerissa. Jest ona wraz ze swoim młodszym bratem Markiem pół faerie i pół nefilim.

Helen ma szóstkę rodzeństwa: Marka, Juliana, Tiberiusa, Livię, Drusillę i Octaviana.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Urodziła się w 1989 roku na Dworze Faerie z imieniem Alessa. Została podrzucona wraz ze swoim bratem Markiem do Instytutu w Los Angeles, gdzie zostali wychowani na Nocnych Łowców.

Pomimo tego, że miała inną matkę była bardzo blisko ze swoim przyrodnim rodzeństwem. Tolerowała każde ich wybryki i bardzo ich kochała.

W pewnym momencie swojego życia zrozumiała, że jest biseksualna jak większość faerie. Jej ojciec zaakceptował to. Z czasem zaczęła spotykać się z Aline Penhallow ku dezaprobacie Clave.

Rada Edytuj

W 2007 Helen miała już 18 lat i znalazła miejsce w Radzie jako przedstawicielka Los Angeles. Kiedy zaginął Jace Lightwood jako nieliczna z Rady nie zgadzała się na przerwanie poszukiwań. Szukała wszelkich dowodów na to, że Jace żyje. Brała ona udział w bitwie w Burren.

Mroczna Wojna Edytuj

Zaledwie kilka tygodni po bitwie w Burren Helen przebywała w Idrisie w domu rodziny Penhallow. Kiedy Instytut w Los Angeles został zaatakowany przez Sebastiana, jej młodsze rodzeństwo (oprócz Marka, który trafił do Dzikiego Polowania) uciekło przez Portal do Idrisu.

Kiedy Nefilim udało się wygrać z Sebastianem, Rada zastanawiała się co zrobić z Helen i Markiem, ponieważ mieli w sobie krew faerie. Większość Nefilim była za ukaraniem i postanowiono wysłać Helen na Wyspę Wrangla, gdzie miała studiować czary ochronne.

Wygnanie Edytuj

Helen oświadczyła się Aline. Ślub miał odbyć się w Idrisie. Matka Aline, Jia Penhallow (pełniąca funkcję Konsula), przekonała Clave, by umożliwiono im powrót na jeden dzień, na czas ceremonii. W zamian za to, Helen miała wygłosić w Akademii wykład na temat faerie.

W dzień ślubu zjawiły się przyjaciele i rodziny Aline i Helen. Simon Lewis (przypadkiem trafił do Faerie i spotkał tam Marka) przekazał wiadomość i życzenia od jej brata.

Przebywając na wyspie, Helen mierzyła się z tęsknotą za rodziną. Pod jej nieobecność rodziną musiał zając się Julian.

Osobowość Edytuj

Helen jest miłą, współczującą i kochającą osobą. Jest także lojalna i odpowiedzialna.

Wygląd Edytuj

Krew faerie przyczyniła się do niezwykłej urody Helen. Ma niebiesko-zielone oczy i jasnozłote włosy, które często odgarnia do tyłu, by pokazać lekko szpiczaste uszy.

Relacje Edytuj

Rodzina Edytuj

  • Aline Penhallow - żona Helen. Po zaledwie kilku miesiącach zaangażowały się na tyle, by wymienić się rodzinnymi pierścieniami (w świecie Nocnych Łowców oznacza to tyle samo, co zaręczyny). Aline wyjechała razem z Helen na Wyspę Wrangla.
  • Rodzeństwo - jako najstarsza z rodzeństwa troszczy się o wszystkich i ma ze wszystkimi dobre relacje. Wiadomość o wygnaniu załamała ją. Obowiązek opieki nad najmłodszymi dziećmi spadł na Juliana, wówczas zaledwie dwunastoletniego.
  • Andrew Blackthorn - ojciec Helen i Marka. Wychował ich na Nocnych Łowców.
  • Arthur Blackthorn - po śmierci swojego brata został szefem Instytutu i opiekunem dla rodzeństwa Blackthornów i Emmy Carstairs.

Przyjaciele Edytuj

  • Alec Lightwood - dobry przyjaciel Helen. Poznali się dzięki Aline, która znała Lightwoodów od dzieciństwa. Alec sprzeciwił się wysłaniu jej na Wyspę Wrangla.
  • Emma Carstairs - przyjaciółka Blackthornów i parabatai Juliana. Helen troszczyła się o nią tak samo, jak o własne rodzeństwo. To właśnie Helen przekazała jej wiadomość o śmierci rodziców.

Występowanie Edytuj

Ciekawostka Edytuj

  • Helen jak większość faerie jest biseksualna.
  • Ulubionym rodzajem broni są serafickie ostrza.
  • Jej imię pochodzi od Heleny Trojańskiej.[1]

Przypisy Edytuj

  1. Imiona Blackthornów