FANDOM

Grace Blackthorn, urodzona jako Grace Cartwright, jest wychowanką i adoptowaną córką Tatiany Blackthorn.

Biografia Edytuj

Jej rodzice zmarli, gdy była bardzo mała. Wkrótce potem została adoptowana przez Tatianę, wobec której była oddana i lojalna. Wyrosła na piękną dziewczynę. Twierdzono, że posiada pewne zdolności przypisywane syrenom/nimfom, które wykorzystywała Tatiana. Z pozoru wydawała się być oziębła, lecz bardzo kochała swojego przyrodniego brata, Jesse'go.

Łączyła ją dziwna relacja z Jamesem Herondalem, któremu ostatecznie złamała serce.[1]

W 1903 roku Magnus Bane został wezwany przez Tatianę do rezydencji Blackthornów w Chiswick. Czarownik był onieśmielony jej urodą.

Magnus nie zgodził się zamordować Nocnych Łowców w celu przeprowadzenia rytuały, który miał wskrzesić syna Tatiany, więc Grace miała za nim iść. Dogoniła go, lecz zdała sobie sprawę, że nie da się przekonać. Magnus zaoferował jej pomoc, jeśli Tatiana przetrzymywała ją siłą. W odpowiedzi Grace przyłożyła mu nóż do piersi i stanowczo zaprzeczyła. Zagroziła, że go zabije jeśli nie odejdzie lub wyjawi komukolwiek plan Tatiany.

Osobowość Edytuj

Z pozoru jest oziębła i nie okazuje uczuć. Wykorzystuje swój urok, by osiągnąć cel; wydaje się niewinna i skrywa prawdziwe emocje. Jest bardzo lojalna i oddana Tatianie.

Wygląd Edytuj

Posiada wyjątkową urodę. Ma jasne blond włosy, bladą cerę i szare oczy.[1]

Występowanie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Lubi zaplatać wianki z kwiatów, liści i pnączy.
  • Używa szpilek do włosów jako broni.
  • Według drzewa genealogicznego urodziła się w 1886 roku, wyszła za mąż za Christophera Lightwooda, z którym miała syna Isidora. Zmarła w 1940 roku.

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Mroczne dziedzictwo

Więcej z Fandomu

Losowa wiki