FANDOM

Elizabeth Gray, urodzona jako Adele Lucinda Starkweather była Nocną Łowczynią i matką Tessy Gray.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Adele urodziła się w rodzinie Sarkweatherów. Jako dziecko była kochana przez rodzinę. W pewnym momencie nawet zaprzyjaźniła się z pewną faerie, którą nazywała Hiacynta. Axel Mortmain razem z faerie postanowił zemścić się na Starkweatherach za zbrodnie dokonane na Podziemnych, podrzucając na miejsce Adele, chorowite, przyziemne dziecko. Od tamtej pory była wychowywana przez swoją nową rodzinę jako Elizabeth Moore.

Późniejsze życie Edytuj

Elizabeth wyszła za Richarda Grey'a, który otrzymał pracę w firmie należącej do Mortmaina, co pozwalało Axelowi na zbliżenie się do niej. Kiedy jej siostra, Harriet Moore urodziła syna, Elizabeth i Richard, wychowali dziecko jako własne, aby ocalić Harriet przed wstydem, wynikającym z posiadania dziecka jeszcze przed małżeństwem, którego nie zdążyła zawrzeć ze swoim martwym już wtedy narzeczonym.

Axel Mortmain, który świadomy był roli, jaką odegra w jego planach, zaproponował Richardowi, by się do niej zbliżył. Później, po otrzymaniu zaproszenia, wraz z Richardem, uczestniczyła w spotkaniach klubu Pandemonium. Nienawidziła spotkań i pisała o nich w swoim dzienniku. W pewnym momencie Mortmain posłał do niej Wielkiego Demona, Eidolona pod postacią jej męża, aby spłodził z nią dziecko.

Po tym, jak Tessa została poczęta, Mortmain podarował Elizabeth mechanicznego aniołka, którego ona przyjęła tylko dlatego, że zdała sobie sprawę, że będzie jej potrzebny, aby zapewnić ochronę swojemu dziecku i bezpieczny poród. Rodzina razem z Harriet i jej synem przeniosła się potem w sekrecie do Nowego Yorku, zaprzestając uczęszczania już na spotkania klubu Pandemonium w Londynie, nie chcąc aby Mortmain dowiedział się, gdzie się osiedlili.

Gdy Tessa miała trzy lata, wraz z Richardem, Elizabeth zmarła podczas wypadku powozu. Jej siostra, Harriet, stała się prawną opiekunką Tessy oraz Nate'a i wychowywała ich od tego momentu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki