FANDOM

Drusilla Blackthorn - jest Nocną Łowczynią z Instytutu w Los Angeles. Mieszka tam z rodzeństwem i Emmą pod opieką wujka Arthura.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Drusilla urodziła się w 1999 roku. Ma piątkę starszego rodzeństwa: Helen, Marka, Juliana, Tiberiusa i Livvy oraz jednego młodszego brata Tavvy'ego.

Mroczna Wojna Edytuj

Kiedy Sebastian Morgenstern zaatakował Instytut, bawiła się z Tavvy'm. Widząc, co się dzieje, sięgnęła po miecz gotowa bronić go za wszelką cenę. Emma znalazła ich i zabrała do gabinetu, gdzie Clave otworzyło dla nich Portal do Alicante.

Chociaż miała wtedy jedynie osiem lat, Dru również była przesłuchiwana za pomocą Miecza Anioła. Jej rodzina wiele wycierpiała - stracili ojca, Andrew, który został przemieniony w Mrocznego i zabity w obronie przez Juliana; Mark dołączył do Dzikiego Polowania, a Helen wygnano na Wyspę Wrangla. Po wszystkim rodzeństwo wraz z Emmą wróciło do Instytutu pod opieką wuja Arthura.

Zimny Pokój Edytuj

Podobnie jak Ty interesowała się pracą detektywa, ale szybko jej przeszło. Emma przynosiła jej książki o przygodach Nancy Drew. Lubiła je czytać, ponieważ nie występowały w nich demony.

W 2012 spędziła z rodzeństwem dwa miesiące u ciotki w Anglii. Usłyszała od niej, że byłaby całkiem ładną dziewczyną, gdyby nie jej okrąglejsze kształty. Emma była wściekła, gdy się o tym dowiedziała i powiedziała Dru, że jest piękna.

Drusilla podkochiwała się w Centurionie, Diego Rosalesie.

Osobowość Edytuj

Dru jest nieśmiała i krępuje się z powodu swojego wyglądu.

Wygląd Edytuj

Ma charakterystyczne dla Blackthornów brązowe włosy i niebieskozielone oczy. Jest wysoka jak na swój wiek. Nie jest zbyt wysportowana i muskularna.

Występowanie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest bardzo ambitna.
  • Lubi czytać książki. W jej pokoju znajdują się także te o seryjnych mordercach.
  • Ściany w jej pokoju są czarne, a stare plakaty z horrorów zaklejają okna.
  • Często ogląda horrory.
  • Ma imię po Julii Drusilli, siostrze cesarza Kaliguli.[1]

Przypisy Edytuj

  1. Imiona Blackthornów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki