FANDOM

Cristina Rosales - jest Nocną Łowczynią, najlepszą przyjaciółką Emmy.

Biografia Edytuj

Cristina mieszkała w Meksyku, gdzie poznała Diego i Jaimiego Rosales. Po pewnym czasie Diego został chłopakiem Cristiny, a Jaime jej najlepszym przyjacielem. Cristina planowała związać sie z Jaimem związkiem parabatai, jednak pewnego dnia, gdy przypadkowo usłyszała rozmowę Diego i Jaimiego, uciekła do Instytutu w Los Angeles. Później okazało się, że to, co mówił Jaime było tylko pijackim bełkotem. W Instytucie w Los Angeles poznała Emmę Cairstairs, z którą bardzo szybko się zaprzyjaźniła. Po powrocie Juliana i jego rodzeństwa z Angli,zaprzyjaźniła się również z pozostałymi Blackthornami. Jeden z Blackthornów, Mark pół - farie, otwarcie przyznał, ze jej pragnie. Cristina stwierdziła wtedy, ze ona nie szuka takiej miłości. W tym czasie w mieście pojawił się jej były chłopak - Diego Rosales i postrzelił Juliana. Gdy Diego wytłumaczył jej, że to co mówił Jaime, to kłamstwo i nigdy nie mieli takich zamiarów, ta powróciła do niego.

Osobowość Edytuj

Jest spokojna, opanowana, mądra, nieśmiała oraz zabawna. Potrafi być zasadnicza, miła, silna i niezachwiana w swojej lojalności i moralności. Kocha swoją rodzinę i wobec nich bywa oddana.

Wygląd Edytuj

Ma ciemne czarne włosy i brązowe oczy, przepiękny długi próbkę, z których trzyma barwione na czerwono.

Relacje Edytuj

Rodzice Edytuj

Nie wiadomo dużo na temat relacji Cristiny z jej rodzicami. Matka Cristiny uważała jej chłopaka za idealnego, co przez pewien czas irytowało Cristinę.

Emma Carstairs Edytuj

Cristina uważała, ze Emma jest lekkomyślna, jednak bardzo ja lubiła. Często udzielała jej rad i dochowywała jej sekretów. Cristina bardzo często ryzykowała dla niej życie.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwisko Rosales oznacza krzewy róż
  • Cristina jest uzależniona od kawy.