FANDOM

Christopher Lightwood - drugie dziecko Cecily i Gabriela, brat Anny i Alexandra.

Biografia Edytuj

Christopher jest naukowcem, podobnie jak Henry Branwell. Podobieństwo do dawnego przyjaciela rodziny sprawiło, że większość osób popiera zamiłowanie do wynalazków.

Akademia Edytuj

Do Akademii przybył, gdy miał 12 lat. Razem z kuzynem Thomasem i Matthew Fairchildem próbowali dodać otuchy Jamesowi Herondale'owi, nowemu uczniowi i pomóc w integracji z nieznanym otoczeniem. Po rozwiązaniu problemów między Fairchildem a Herondalem, czwórka chłopców została przyjaciółmi. Christopher był pod wrażeniem dziwnych i niecodziennych rzeczy, swoimi pytaniami często irytował ówczesnego profesora, Ragnora Fella.

Matthew dał mu materiały potrzebne do zbudowania bomby. Następnie zgromadzili w jednym miejscu wszystkie rzeczy Alastaira, który znęcał się nad Jamesem i przyczynił się do śmierci jednego z uczniów. Gdy była gotowa, podłożyli ją w południowym skrzydle Akademii.

Osobowość Edytuj

Jest naukowcem, podobnie jak Henry Branwell. Charakteryzuje się ekscentrycznością, czasami sprawia wrażenie nieobecnego duchem, łatwo można go rozproszyć. Staje się nieśmiały w otoczeniu kobiet.

Wygląd Edytuj

Christopher ma lawendowe oczy i brązowe włosy. Jego sylwetka jest szczupła. Nosi okulary.

WystępowanieEdytuj

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Mówi po walijsku tak jak jego rodzeństwo, matka, wujek oraz kuzyni.
  • Jego siostra i Matthew nazywają go "Chris".
  • Według drzewa genealogicznego Christopher ożenił się z Grace i mieli syna, Izydora. Zgodnie z drzewem genealogicznym zmarł w 1938 roku w wieku 50 lub 51.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki