FANDOM

Charles Fairchild - pierwszy syn Charlotte i Henry'ego Branwellów. Ma młodszego brata Matthew.

BiografiaEdytuj

Charlotte zaszła w ciążę w sierpniu 1878 roku. Na początku ukrywała to w tajemnicy z powodu problemów z Axelem Mortmainem. Rodzice Charlesa kłócili się nad jego imieniem (Henry chciał Buforda, jednak matka stwierdziła, że to okropne imię). Doszli do wniosku, iż Buford będzie jego drugim imieniem.

Charles odziedziczył (tak jak jego brat) nazwisko po matce, ponieważ przyjęła stanowisko Konsula. Chłopiec chciał w przyszłości pójść w ślady matki. Z tego powodu Henry lepiej dogadywał się z Christopherem Lightwoodem, którego fascynowały eksperymenty.

Kilka lat mieszkali w Instytucie Londyńskim, dopóki Charlotte nie zdecydowała się przeprowadzić wraz z rodziną do Idrisu.

Charles ma dość ciekawe relacje ze swoim młodszym bratem; jest jego kompletnym przeciwieństwem. Podczas gdy Matthew łamie wszystkie możliwe zasady, Charles skrupulatnie je przestrzega. Bracia nie mogą znaleźć ze sobą wspólnego języka.

W 1903 zaręczył się z Ariadną.

Charles był przy łożu śmierci Willa Herondale'a, ponieważ jego rodzina miała bardzo dobre relacje z nim i jego żoną, Tessą.

Występowanie Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki