FANDOM

Centurioni to Nocni Łowcy, którzy ukończyli Scholomancję. Biorą udział w specjalnych misjach.

Opis Edytuj

Centurionów uważa się za legendarnych wojowników, doskonale wyszkolonych w walce. Są także uczonymi, prowadzą badania; posiadają dostęp do trudno osiągalnych zbiorów biblioteki w Spiralnym Labiryncie oraz archiwów Cichych Braci.

Jednym z podstawowych obowiązków Centurionów - i który odróżnia ich od pozostałych Nefilim - jest badanie spraw, które nie podlegają Prawu. Dotyczy to kontaktów z faerie i nadzorowanie ich poczynań, co wynika z Zimnego Pokoju. Przed zawieszeniem ich działalności (po podpisaniu Pierwszych Porozumień) walczyli z demonami i zajmowali się sprawami Podziemnych. Wszyscy Centurioni odpowiadają bezpośrednio przed Scholomancją i Konsulem. Przysięgają mówić prawdę Clave i jego przedstawicielom.

Większość Centurionów to absolwenci Akademii Nocnych Łowców. Przed wstąpieniem do Scholomancji muszą przejść serię trudnych testów. Później zakazuje im się dzielić z innymi wiedzą zdobytą w szkole.

Każdy Centurion nosi medalion lub przypinkę, która mówi o ich pozycji. Widnieje na nich bezlistny kij i motto Primi Ordines.[1]

Znani Centurioni Edytuj

W 2012 roku, zaledwie kilka lat po ponownym otwarciu Scholomancji, w szeregach Centurionów znajdowało się niewielu wojowników.

  • Diego Rosales - był najmłodszym kandydatem na Centuriona, uznawany za jednego z najlepszych.[1]

Ciekawostki Edytuj

  • Centurioni nie mogą mieć parabatai.
  • Wielu z nich wywodzi się ze znamienitych rodów Nocnych Łowców, z wyróżnieniem ukończyli Akademię.
  • Tiberius Blackthorn chce zostać Centurionem, jednak jego bliscy obawiają się, że zostałby odrzucony przez bycie innym od pozostałych.

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Pani Noc