FANDOM

  • CJ Flowers, Catarina

    Informacje biograficzne Status: Nieśmiertelny Wiek: Nieznany Przynależność: Czarownica Zawód:    Pielęgniarka  Nauczyciel Relacje Znani krewni: Bezimienny Herondale † (syn adopcyjny) Opis fizyczny Płeć: żeńska Kolor włosów: biały Kolor oczu: Ciemny niebieski Rozróżnienie: Niebieska skóra

Wczesne życie

Catarina urodziła się z niebieską skórą. Z tego powodu jej matka ukryła ją i podziwiała w tajemnicy, mimo że była dzieckiem jej i demona, który ją zgwałcił . Od najmłodszych lat wiedziała, że ​​jest utalentowaną uzdrowicielką. Choć mogła mieć fortunę, wykorzystując swoje umiejętności w świecie Cieni, zdecydowała się na pracę w municypalnym szpitalu. Od tego czasu Loss ukrywa swoją skórę za pomocą uroku.

Na początku lat osiemdziesiątych, mimo iż był to okres sprzed akordów, Catarina rozwinęła dobre stosunki z rodziną Herondale. Kiedy Clave twierdziło, że Tobias Herondale porzucił swoich towarzyszy w Bawarii i zdecydował się na karę swojej żony, Evy Blackthorn. Od tego czasu Catarina szukała i znalazła go wędrującego w lesie, ale nie mogła go uratować. Następnie podjęła decyzje o interwencji, której nie mogła publicznie lub legalnie zrobić, wkradła się do więzienia Evy w Gard. Używała magii, aby dostarczyć nienarodzonego dziecka Evy i Tobiasa, a także ukryć ten fakt podczas egzekucji Evy. Catarina wychowywała chłopca, dopóki nie dorósł, w Nowym Świecie jako przyziemny, nigdy nie mówiła mu kim jest.

Catarina jest dobrą przyjaciółką innych czarowników takich jak: Magnus Bane, którego poznała w Hiszpanii gdy prawie została spalona jako czarownicę i Ragnora Fella. Cała trójka podróżowała razem po świecie min: po Peru.

W pewnym momencie Catarina była zaangażowana w związek z przyziemnym. Zaręczyła się z nim, ale ze względu na swoją pracę do ślubu nigdy nie doszło.

W 2003 roku Catarina pracowała jako pielęgniarka w Bangkoku. W tym czasie poznała i zaprzyjaźniła się z Diana Wrayburn, która odbyła podróż ze swoją siostrą Arią. Catarina później uratowała Dianę po tym, jak zostały zaatakowane przez rewolucjonistów. Arii nie udało się uratować.

Dając do zrozumienia, że ​​Catarina odkryła że Diana jest fizycznie mężczyzną Pomogła Dianie pracować nad śmiercią jej siostry i jej własnym zamieszaniem, i wprowadziła ją do koncepcji "transseksualisty". Pokilku tygodniach pielęgnacji Diana z powrotem wróciła do zdrowia Catarina wróciła z powrotem do Bangkoku i mieszkały razem w mieszkaniu Catariny przez trzy lata, a Diana żyła jako przyziemna. W ciągu tych trzech lat Catarina zabrała Dianę do poradni i pomogła jej przejść, ukrywając niezwykłe wyniki badań lekarskich, aby nie zmieszała się z nią krew Nocnych Łowców.

Kiedy rodzice Diany zostali zabici. Diana wróciła do Idrisu, aby walczyć w wojnie i przejąć sklep ojca , Catarina nadal wysyłała Dianie lekarstwa, których potrzebowała, aby zrównoważyć jej hormony.

Późniejsze życie

Kiedy Jocelyn wpadła w śpiączkę w 2007 roku, Catarina była jedną z pielęgniarek w szpitalu Beth Israel. Katarina pomogła też Magnusowi wyprodukować antidotum, który ją ożywił i to właśnie jej Magnus powierzył opiekę nad Białą Księgą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki