FANDOM

Camille Belcourt - wampirzyca, przewodziła klanowi w Nowym Jorku.

Biografia Edytuj

Londyn, 1878 Edytuj

Przez setki lat swojego istnienia Camille prowadziła bardzo wyrafinowane życie. Była blisko związana z Alexei'em de Quincey, przywódcą klanu w Londynie. Jakiś czas później poznała Ralfa Scotta - wilkołaka, w którym się zakochała. Związki pomiędzy przedstawicielami wrogich ras były zabronione. De Quincey zabił Scotta z troski o przyjaciół, a załamana Camille przysięgła mu zemstę. Jednocześnie ożywiła swoją relację z Magnusem Bane.

Będąc informatorem w Londyńskim Instytucie musiała utrzymywać swoje relacje z Nocnymi Łowcami w tajemnicy. Powiedziała im o łamaniu Prawa przez Alexei'a, który zabijał Przyziemnych podczas swoich przyjęć. Na jedno z nich poszła Tessa Gray, przemieniając się wcześniej w Camille oraz Will (jako jej niewolnik), aby zebrać dowody przeciwko wampirowi.

W wyniku konfrontacji zginęła większość wampirów na przyjęciu, a Camille musiała uciekać.

Dalsze losy Edytuj

Przez kilka miesięcy Camille i Magnus nie mieli ze sobą kontaktu. Po jej powrocie do Londynu pokłócili się, a czarownik zrozumiał, że nie kocha go tak samo, jak on kocha ją. Ich drogi rozeszły się na blisko sto lat.

Nowy Jork, 2007 Edytuj

Jeden z wampirów, Raphael Santiago odkrył, że Camille posila się ludzką krwią i zabija Przyziemnych. Zagroził, że doniesie Clave, jeśli nie wyjedzie. Gdy opuściła Nowy Jork, Raphael zastąpił ją na czele klanu.

Po kilku miesiącach Camille wróciła do miasta, ale pozostawała w ukryciu. Wykonując rozkazy Lilith zaczęła mordować byłych członków Kręgu. Mając nadzieję odzyskać władzę w klanie, zaproponowała Simonowi Lewisowi miejsce u jej boku.

Simon zgodził się zostać przynętą i przyjąć jej propozycję. W chwili podpisywania kontraktu pojawili się Nocni Łowcy i pojmali Camille. Zapowiedziała, że będzie rozmawiać jedynie z Magnusem.

Ich spotkanie poskutkowało komplikacjami w związku Aleca i Magnusa.

Po ucieczce z Sanktuarium została uwięziona przez Lilith. Alec zgodził się ją uwolnić, o ile powie mu, jak on i Magnus mogą być razem na zawsze. Camille nie dotrzymała umowy i zniknęła. Spotkali się jednak ponownie, a wampirzyca złożyła mu propozycję. W zamian za zabicie Raphaela wyjawi mu zaklęcie na odebranie Magnusowi nieśmiertelności. Alec rozważył taką możliwość, ale ostatecznie odmówił. Wściekła Camille poinformowała czarownika o spotkaniu z Nocnym Łowcą i skłamała, że chłopak przyjął jej propozycję. Magnus nie uwierzył w te zapewnienia, jednak zerwał z Alekiem.

Camille została zabita przez Maureen, która przejęła przewodnictwo nad klanem.

Osobowość Edytuj

Była spokojna i opanowana. Mimo to nie miała skrupułów przed zabijaniem. Pomagała innym tylko wtedy, gdy sama mogła mieć z tego jakieś korzyści.

Wygląd Edytuj

Miała długie blond włosy, nieskazitelną i bardzo bladą cerę, zielone oczy i czerwone usta. Nosiła suknie z XVII w. Jej ulubioną rzeczą z biżuterii był naszyjnik z dużym czerwonym rubinem. 

Występowanie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki