FANDOM

Annabel Blackthorn była Nocną Łowczynią znaną ze skandalicznego i tragicznego związku z czarownikiem. W bajkach Nefilim występuje jako Pani Noc.

Biografia Edytuj

Śmierć Edytuj

Annabel znała czarownika Malcolma Fade'a od dziecka; gdy dorosła, zakochali się w sobie. Surowe Prawo zakazywało związków Nefilim z Podziemnymi, więc para planowała ucieczkę. Niestety, rodzina Annabel poznała ich zamiary i zamknęła ją w wieży. Przez długi czas Malcolm wierzył, że ukochana została zesłana do Adamantowej Cytadeli, gdzie dołączyła do Żelaznych Sióstr. Dopiero później okazało się, że ze wstydu rodzina pochowała ją żywcem w grobowcu nad morzem.

Pośmiertnie Edytuj

Historia Annabel i Malcolma zainspirowała Edgara Allana Poe'go do napisania utworu Annabel Lee. Pisarz usłyszał ją od Podziemnych i postanowił ją spisać.

Po kilku kolejnych latach Malcolm poznał prawdę o śmierci ukochanej. Załamany, popadł w obsesję i za wszelką cenę chciał przywrócić ją do życia. Odnalazł jej ciało i przeniósł je z grobowca do węzła geomantycznego, blisko oceanu, który zawsze kochała. Czarownik poszukiwał pomocy i trafił do Króla Ciemnego Dworu, który udzielił mu kilku wskazówek, które okazały się być fragmentem wiersza znanego wśród Nocnych Łowców:

"Najpierw ogień, potem woda,
A na koniec krew Blackthorna.
Zapomnieć spróbuj to, do czego
Trzynastu trzeba i jednego.
Nie szukaj szarej księgi aniołów,
Białej, czerwonej... Szkoda mozołu.
Aby odzyskać to, co przepadło,
Za wszelką cenę znajdź księgę czarną."

Wskrzeszenie Edytuj

Kilkadziesiąt lat po śmierci Annabel, Malcolm wreszcie dowiedział się, jak odzyskać ukochaną. Ukończenie rytuału nekromancji wymagało ofiar. W sierpniu 2012 Malcolm próbował tego dokonać porywając Octaviana Blackthorna. W ostatniej chwili przerwali mu Nocni Łowcy z Instytutu w Los Angeles. Czarownik zginął od rany zadanej mu mieczem przez Emmę Carstairs. Ciało Fade'a (razem z Czarną Księgą Umarłych) wypłynęło przez szczelinę do otwartego oceanu.

Morska woda wymieszana z krwią Malcolma przedostała się do trumny Annabel. Doprowadziło to do jej przebudzenia - nie jest jasne w jakim stopniu, ponieważ nie udało się doprowadzić rytuału do końca, zatem coś innego musiało ją obudzić.

Występowanie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Brakuje jej serdecznego palca u prawej ręki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki