FANDOM

Anna Lightwood - jest najstarszym dzieckiem i jedyną córką Cecily oraz Gabriela. Ma dwóch młodszych braci: Christophera i Alexandra.

Biografia Edytuj

Wychowywała się w Londynie, razem z Jamesem Herondale'm, braćmi i kuzynami. Jako dziecko była bardzo uduchowiona i pobudliwa. Za każdym razem, gdy chciała sama wyjść z Instytutu na spacer, duch jej ciotki - Jessamine - zawracał ją do środka. Miała w zwyczaju nosić kapelusze i ubrania swojego ojca. Podczas ataku demona z Whitechapel w 1888 roku ukrywała się w pustej sypialni.

Stanowczo sprzeciwiała się wysłaniu jej do Akademii Nocnych Łowców. Zagroziła, że ucieknie i zostanie torreadorem.

Osobowość Edytuj

Anna pozostaje w dobrych relacjach z rodziną i przyjaciółmi, którzy podziwiają jej siłę, wyrafinowanie oraz pewność siebie. Razem z pozostałymi dziećmi z Instytutu tworzy zgraną grupę. Jest bardzo opiekuńcza dla Matthew, Jamesa, Christophera i Thomasa. Anna jest powszechnie szanowana wśród znajomych, którzy oczekują jej akceptacji, ponieważ "gdy Anna cię nie polubi, nikt inny tego nie zrobi".

Umawia się z dziewczynami, była w kilku związkach. Po matce odziedziczyła rubinowy naszyjnik.

Magnus Bane opisał Annę jako krzykliwą, roześmianą lubiącą cygara. Żartował, że jest jedynym Lightwoodem, którego naprawdę polubił.

Występowanie Edytuj

Wygląd Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Anna mówi po walijsku, jak jej bracia, matka, wuja i kuzyni.
  • Potrafi sprawić, by bliscy czuli się wyjątkowo i komfortowo. Dla dzieci organizuje gry w chowanego i wspinaczki po drzewach.
  • Pali cygara.
  • Potrafi dotrzymać sekretu.
  • Jej postać jest częściowo wzorowana na amerykańskiej malarce - Romaine Brooks.
  • Jako jedyna z braci odziedziczyła zielone oczy po ojcu.
  • Według drzewa genealogicznego zmarła w 1941 roku w wieku 56 lub 57.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki