FANDOM

Andrew Blackthorn do 2007 roku był szefem Instytutu w Los Angeles. Miał dwie żony. Pierwszą była lady Nerissa, z którą miał dwójkę dzieci: Helen i Marka. Druga to Eleanor Blackthorn, która urodziła piątkę dzieci: Juliana, Livię, Tiberiusa, Drusillę oraz Octaviana.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Andrew początkowo mieszkał w londyńskim instytucie wraz ze swoim bratem Arthurem. Oboje byli w bardzo bliskich stosunkach. Razem uczęszczali do Akademii.

Dwór Faerie Edytuj

Będąc na drugim roku nauki w Akademii, bracia znaleźli się w grupie dziesięciu uczniów, którzy pod okiem nauczyciela mieli udać się do Faerie na ratunek małej Nocnej Łowczyni.

Misja się powiodła, jednak Andrew padł ofiarą intrygi faerie. Mianowicie, zranił się w rękę o ciernisty krzew owocowy i odruchowo zlizał odrobinę krwi zmieszaną z sokiem z owocu. Każdy, kto napije się czegoś w Faerie, musi spełnić życzenie Królowej. Ta zapragnęła, by został z nią. Arthur nie chciał opuścić brata, więc zostali tam oboje. Nauczyciel zawarł umowę z Królową - bracia mieli być uwięzieni przez jeden dzień. Faerie byli jednak sprytniejsi. Jeden dzień w ludzkim świecie trwał u nich wiele lat; w rezultacie Andrew i Arthur spędzili tam blisko siedem lat.

Andrew poznał na Jasnym Dworze lady Nerissę. Związała go ze sobą czarną magią faerie i podarowała zaczarowaną srebrną obróżkę na szyję, która sprawiła, że się w niej zakochał.

Przez te wszystkie lata Arthur był traktowany jak zabawka. Chłostano go, przykuto do ziemi łańcuchami i zmuszano do oglądania koszmarów, które wypełniały się przed jego oczami i w których widział śmierć swoich najbliższych. Uwierzył, że brat go opuścił i był zdany tylko na siebie.

Andrew słyszał krzyki brata, lecz Nerissa wmówiła mu, że to tylko jakieś zwierzę. Pod wpływem zaklęcia musiał walczyć z Arthurem, któremu udało się wreszcie uwolnić.

Gdy uciekli z Faerie, musieli złożyć raport Inkwizytorowi i wkrótce potem opuścili Idris. Arthur wyjechał do Londyny, a Andrew wrócił do Los Angeles, gdzie poznał Eleanor, która została jego żoną.

Po narodzinach Juliana ktoś podrzucił pod drzwi Instytutu dwa koszyki ze śpiącymi w nimi dziećmi. Będący pod wpływem czaru Andrew nie wiedział, że Nerissa urodziła mu dwójkę dzieci, Helen i Marka. Małżeństwo postanowiło je wychować jak pełnej krwi Nocnych Łowców.

Mroczna Wojna Edytuj

Gdy Sebastian z armią Mrocznych Łowców zaatakował Instytut, Andrew wraz z innymi Nocnymi Łowcami zostali zmuszeni do napicia się z Piekielnego Kielicha.

Andrew brał udział w bitwie o Cytadelę; przedostał się także do Sali Anioła, gdzie odnalazł ukrywające się tam swoje dzieci. Chciał zachęcić Ty'a, by ten poszedł razem z nim. Julian był pewien, że ich ojciec nie jest już sobą i by bronić rodzeństwa, zabił go, rzucając nożem prosto w klatkę piersiową.

Występowanie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Andrew był głęboko zafascynowany grecką i rzymską mitologią oraz historią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki