FANDOM

"Nie widziało się miasta, dopóki nie zobaczy się szklanych wież Alicante" - Hodge, Miasto Szkła

Alicante - stolica i jedyne miasto w Idris. Mieszka w niej kilka rodzin Nocnych Łowców. Z racji wież zbudowanych z kryształu chroniącego podobnego do szkła (tego samego, z którego stworzone są stele), nazywane jest Miastem Szkła.

InformacjeEdytuj

Miasto znajduje się w płytkiej dolinie i jest podzielone rzeką. Alicante wzrasta w bok stromego zbocza, a domy piętrzą się na szczycie jeden na drugim. Większość jest stworzona ze złoto-miodowego kamienia i czerwonych dachówek. Od rzeki, która dzieli Alicante, zostały wykopane kanały, z których największym jest kanał Princewater. Miasto posiada demoniczne wieże, które pomagają ochraniać miasto przed demonami od wieków. 

Jedyny stały Portal, który otwiera się do i z Alicante, znajduje się w Gardzie. Clave pilnie strzeże magicznych przejść w Idrisie. Żeby otworzyć Portal, ktoś musi czekać jego drugiej stronie.  

Historia Edytuj

Początkowo Alicante było małą osadą umiejscowioną między Wieżami Demonów. Aby miasto mogło się rozwijać, trzeba było wyciąć fragment Puszczy Brocelind.

Najważniejsze miejsca w Alicante Edytuj

Wieże Demonów Edytuj

Wieże Demonów utrzymują czary ochronne. Mogą zostać zdezaktywowany przy pomocy krwi demona jedynie wewnątrz miasta, co jest niemożliwe do zrobienia, odkąd demony nie mogą wejść do Alicante. Niespodziewanie miasto zostało zaatakowane przez Valentine'a Morgensterna tuż po tym, jak Sebastian użył swojej demonicznej krwi do zdjęcia zaklęć.

Wieże służą także do alarmowania mieszkańców przy pomocy świateł. Czerwone i złote są sygnałem, że trzeba udać się do Gardu.

Alicante zasilane jest magicznym światłem. Komunikacja odbywa się za pomocą listów lub ognistych wiadomości.

Gard Edytuj

Gard jest oficjalnym miejscem spotkań Clave. Podczas narad, jedynie dorośli Nocni Łowcy mogą do niego wchodzić.

Jedyny Portal otwierany w nagłych sytuacjach, znajduje się w Gardzie. Jego dokładna lokalizacja jest nieznana ze względów bezpieczeństwa.

Plac Anioła Edytuj

Plac znajduje się w centrum miasta i jest najbardziej rozpoznawalnym punktem w Alicante. Na środku stoi wykonana z brązu figura Anioła Razjela - największa na świecie. W północnym krańcu placu znajduje się Sala Porozumień.

Sala Porozumień Edytuj

Znana jest również jako Wielka Sala Anioła. Jest miejscem spotkań Nocnych Łowców. Pod obecną nazwą znana jest od dnia podpisania pierwszych Porozumień w 1872 roku.

W sali odbywają się różne uroczystości, np. śluby.

Arsenał Edytuj

Arsenał jest okazałą twierdzą na południu Alicante. Służy tym samym celom, co zbrojownie w Instytutach. Oprócz tego pełni również funkcje muzeum, magazynu i centrum badań. Nocni Łowcy biorą z niego broń w wypadku walk w Idrisie. Ci, którzy nie należą do Clave, ograniczają się do przebywania w południowym, muzealnym skrzydle, gdzie wystawione są legendarne egzemplarze broni.

W Arsenale można spotkać Żelazne Siostry. Pracują one na niższych poziomach przy wyrabianiu broni lub naprawianiu uszkodzonej. Jednym z korytarzy przedostają się prosto do Adamantowej Cytadeli.

Ciekawostki Edytuj

  • W Hiszpanii istnieje prawdziwe miasto Alicante. Z tego powodu w hiszpańskojęzycznych wydaniach zamieniono nazwę na "Alacante".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki