FANDOM

Alberto Rosende (ur. 14 lutego w 1993 r.) - amerykański aktor, który wcieli się w postać Simona Lewisa w serialu Shadowhunters (serial).

Biografia Edytuj

Alberto Rosende urodził się i wychował na południowej Florydzie. Jego rodzicami są Cristina Ferrucho i Alberto Carlos Rosende. Ma młodszego brata Diego. Jest Kolumbijskiego i Kubańskiego pochodzenia.

Rosende studiował w Nowym Jorku na uniwersytecie Tisch School of the Arts' Meisner Studio. Wcześniej ukończył  NYU Tisch School of the Arts with a Bachelor of Fine Arts w grudniu 2014 r.

w 2013 został u niego zdiagnozowany rak jąder, ale już w 2014 lekarze stwierdzili, że jest wolny od raka.

Kariera Edytuj

Był ważnym członkiem Saint Thomas Aquinas High School's pod kierunkiem reżysera Jerry'ego Seeger, przedstawiając różne role, takie jak Danny Zuko w Grease i Emile De Becque w South Pacific. Zagrał też w kilku krótkich filmach, jak np. The Swing of Things oraz w sztukach teatralnych. W 2015 Alberto pojawił się w piątym sezonie Zaprzysiężeni jako Carlos Santiago. Drugiego maja 2015 r. został wybrany do roli Simona Lewisa w serialu Shadowhunters.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki