FANDOM

Alastair Carstairs - synem Eliasa i Soni Carstairsów. Ma młodszą siostrę Cordelię. Jest najlepszym przyjacielem Charlesa Fairchilda.

Biografia Edytuj

Alastair nie ma najlepszych stosunków ze swoim młodszym kuzynostwem, nie próbował ich nawet lepiej poznać. Kiedy James uczęszczał do Akademii Nocnych Łowców, Will Herondale liczył na przyjaźń między jego synem a Carstairsem. Niestety, on i jego przyjaciele znęcali się nad młodym Jamesem, Christopherem i Thomasem Lightwoodami. Przyczyną były dziwne oczy Jamie'ego, przez które otrzymał przydomek - "Goatface Herondale".

Kiedy cała szkoła dowiedziała się o zdolności zmieniania się w cień przez Jamesa, Alastair i inni Łowcy postanowili zrobić mu żart. Podczas jednego z treningów w lesie Brocelind, umieścili demona Vetisa w Pyxis, który miał być mały i niegroźny. Niestety, wszystko potoczyło się inaczej, kiedy zginął jeden z jego przyjaciół, Clive Cartwright. Cała paczka uciekła, jednak James ścigał Carstairsa, a następnie groził mu mieczem.

Gdy James został wydalony z Akademii, Alastair go przeprosił. Z drugiej strony Matthew Fairchild umieścił wszystkie jego rzeczy w południowym skrzydle, gdzie nastąpiła eksplozja.

Występowanie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nie dogaduje się dobrze z siostrą. Twierdzi, że jest irytująca.
  • Jego imię można było dostrzec w drzewie genealogicznym na końcu Mechanicznej Księżniczki.
  • Jest przodkiem Johna i Emmy Carstairs.
  • Według drzewa zmarł w 1928 roku w wieku 43 lub 44 lat.
  • Farbuje sobie włosy na blond

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki